Helgen

Helgen har varit riktigt schyst!
Om man räknar att helgen börjar i fredags.. yes! Det blev fest och mys hemma hos mig och Tomas, hur kul som helst. :) Tack för en härlig kväll mina snutts!

Igår kom jag hem efter jobbet, gick till Konsum och köpte sushi (så jävla gott!), gick hem till Pinglan och mös med syskonbarnen. Sen gick vi ut på gården och T mötte upp, vi satt ute en stund men vi gick in efter 40 min eller nått, det blåste och var kallt. Så vi gick in och kollade på film och hade myspys, såg "The Italian Job". Jepp, bra grejer! Somnade tidigt och vaknade pigga och glada. Eller ja, glada iaf. :P

Denna helg var min vanliga jobb-helg, syrran jobbade också så det var riktigt kul. Inte speciellt mycket kunder heller så det var skönt och lite slappt sådär. Idag kom T och hämtade upp mig och syrran efter jobbet, och vi styrde kosan hem till henne i Bandhagen. :) Vi lagade middag tillsammans, det blev hur gott som helst.. Köttfärssås med basilika, svamp, bacon, lättcremefraiche, vitlök, lök, massa kryddor.. och pasta. :) Käkade nästan för mycket så jag fick ont i magen. Hmm. Sen drack vi te och spelade Upwords. :D Det är som alfapet, fast man kan lägga brickorna ovanpå varandra och bilda ord.. Eh, om ni förstår. Jag vann iaf, med 50 poäng. :) Grattis till mig!

Imornbitti ska jag åka morgonbussen med Anna in till Norrtan och uträtta lite.. ärenden. Sen hem till Jan och klippa hans face (?). Hans egna ord. Mwaha.

Jao. Det har varit min helg det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0