Effektiva klubben

Arbetsdagen gick relativt fort idag måste jag säga. Marie och Caro jobbade idag också, lite extra roligt då faktiskt. :) Dom jobbar inte så ofta så det är kul att träffa dem (M träffar jag ju iofs lite oftare) och do some catchin' up. Caro har blivit sambo med sin karl, GRATTIS! En två vid Globen ungefär, sweet som fan tydligen. Hon blev skitglad när jag berättade om mig och Tomas också att vi ska förlova oss. :) Petade fram vänstra ringfingret och hon förstod direkt. Haha. Hon är så jävla söt. :)

I fredags på Martins student så berättade jag för pappa också. Han sken upp som en sol och sa typ "det var på tiden, vi har undrat när det skulle ske". Jag älskar far min, inte bara i medgång utan också motgång! Vi har haft våra fighter, men det känns som att man har mognat aaaningens since then. :) Han har verkligen gått ner i vikt nu, ser typ tjugo år yngre ut.. och den där nyfikna blicken i ögonen, livsgnistan. Den lyser igenom igen! I love it. Tanken på att förlora honom (eller någon annan för den delen också) blev så närvarande när han låg på sjukhus sist.. Som tur var gick allt vägen och vi får ha kvar varandra i många år till. Ta i trä. :)

Idag köpte jag blommor och balkonlådor för typ.. 300 pix. Jag kan bara inte låta bli! Älskar blommor och känna jorden under naglarna.. Att se något som jag planterat blomma ut. Typ, orgasm. Rånöjd, yes! Har fixat och donat på balkongen nu, styrt upp alla blomlådor på balkongräcket och så. Liten överraskning till min lille Sparv. :) Kan man bara sitta ute på balkongen och njuta om kvällarna.. Så sweet.

Efter jobbet knatade jag hem till Anna och möttes av tre solbadande flickor på gräsmattan. Spelade lite kort, Frida råpiskade oss i Chicago. Bitch. :P Varken Anna eller Mimmi fick några poäng alls.. Tror att Frida fick Chicago på första rundan liksom. Gay. Ingen match där inte! :) Sen ville dom gå och bada, men det ville inte jag. :P Knatade till Hagen där jag möttes av Pinglan och alla barna. Lukas också. :) Min lille snutt. Idag blev vi faktiskt riktigt bra kompisar han och jag, det ungar som honom som gör att man vill ha en liten plutt själv.. Syskonbarnen är också bidragande faktorer förstås. :) Mike och Lukas är skitbra kompisar, verkligen kul att se.. Leker och har sig. Sött som socker!

Carro och Ingela hade tagit med sig grill och grejer, så jag bjöds på hamburgare och korv. :) Mys som fan. Älskar verkligen att bara sitta där ute med brudarna och snacka skit och ta hand om ungar. Who know, det kanske är mitt framtida yrke. Hemmafru. ;) Skulle fan inte banga att vara det i några år. Eller kanske.. Äh. Inom några år så är det dags för en liten knodd för mig och T också, tänker fan inte bli nån halvgammal morsa inte. I got the perfect names för kidsen. Men det är inget jag låter er sno här inte. ;)

Nu sitter jag och väntar på T, vill inte somna än innan han kommit hem. Måste ju visa upp vår fina balkong nu ju. :D Fick ett sms nyss, han är påväg hem så det kan ju inte vara så långt kvar. Sitter bara och flinar nu.. Hihi, vi ska förlova oss. SHIT. Vi har en framtid planerad ihop. Han och jag. Vi. Tillsammans. Jag smälter inombords när han säger att jag är det bästa som hänt honom, och att han vill bilda familj och vara med mig. Mig mig mig. I'm so fucking lucky, älskling! Du och jag. Och Mio förstås.

Bara pirrar i mig nu.. Iiiiih.

Imorgon är det jobb igen, fast bara till kl 16, som vanligt. Så skönt, kort och bra arbetsdag, och jäävligt bra betalt.
I sommar ska vi åka på motorcykelsemester till Dalarna och hälsa på hans mormor och morfar. :) Just ja, vi provade mc-kläder i torsdags också, fy faaan vad svettigt det var! Gaaalet varmt och sådär. Hur dyrt som helst också, får se om vi hittar nått schysst begagnat istället. Vi ska bara ta två veckor semester i sommar, för senare i höst ska vi lämna landet.. Till varmare breddgrader. :D Då blir det, få se, andra gången jag flyger. Spännande. :) Vi har inte riktigt hittat nått direkt resmål, men det blir nån sista minuten sådär. Impulsivt, ohja!

Nu ska jag göra mig ett glas päronsaft och sätta mig på balkongen med en cigg. Njuta av mina fina blommor och jordgubbsplantor. Njuta av det livet jag har, tänka på var framtiden ger oss. Allt jag vet..

Jag älskar Tomas och jag ÄLSKAR mina underbara vänner!


Kommentarer
Postat av: Jan

Låter som om Frida behöver möta lite tuffare motstånd i Chicago :)

2007-06-10 @ 13:37:34
Postat av: Patricia:

Haha, JA! Jag erkänner, vi var lite på latsidan vi andra.. Men fan vilket flyt den där jävla bitchen hade. :P

2007-06-12 @ 13:19:31
URL: http://smokingcankill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0