Helgen

Denna helg har varit den bästa på länge. I fredags kom Tomas hem tidigt och vi hade jättemycket mystid, film kramar och.. mmm. Underbart.

I lördags gjorde jag frukost på sängen till min fästman (wow, känns så jävla ballt att kunna säga/skriva så!!), vi låg och käka laxsmörgås i sängen en stund innan vi gick upp. Drog oss upp ur sängen och styrde kosan mot Yxlan, fick med oss W i bilen också, sötnöten. Jag körde ut till färjan, sen ville jag inte köra mer för det är lite obehagligt att köra på Yxlan.. så smala vägar och jag har aldrig kört där ute förut. Så vi färjan tog Tomas över. Åkte ner till Bygdegården och loppisen, kul! Hur mycket folk som helst, dom tjänade tydligen runt 50.000 kr rent på det evenemanget i år. Grattis!!

Vi sov över hos pappa och Stina tills söndag, då åkte vi hem till "morfar" och Gunnel. Mm, jävla roolith du! Varför ska man ställa till med fotbolls VM, VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ GOTHIA CUP?!"

Haha. :)

Orkar inte skriva mer nu. Hej dåå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0