Vill du ha en fluga till den där soppan?


Hej hej och välkommna. Efter borttagande av mina medlemsskap på communites så känner jag ju fortfarande att jag vill skriva av mig. Diffan mummlade också något om en blogg tidigare, den lille härmisen, så vi kör på det här. Kul att kunna hålla sig uppdaterad på hur det går för alla i de olika delarna av Sverige. :)


Jag har helgen utstakad och det känns jävligt skönt. Jag och Tomas ska åka ner till Anna i Karlshamn. Har inte träffat henne på två (TVÅ!) år. Galet. Så det ska bli riktigt roligt. Kolla hur hon har det där nere i söder. Bilresan kommer ta runt sex timmar, så vi ska ladda upp med massa läsk och godis för att stackars Tomas inte ska somna på vägen. ;) Jag kommer nog definitivt att göra det.. Bilåkande har en sövande effekt på mig. Hm. Osocialt. Skulle få låna en ljudbok av Marie också, hon hade bränt och fixat, men så glömde hon den hemma. Typiskt. Så ev kanske vi kan svänga förbi och hämta den i Bandis. :)


Nu sitter jag hemma och försöker att få tiden att gå. Jag vill åka åka nu. Men först vill jag att Tomas ska komma hit så jag kan pussa på min älskling. Iih. Mio har sprungit runt här på morgonen som en yr höna och jag tror att han känner att det är nått på g. Nu sitter han klistrad på mig som ett plåster och följer efter mig överallt. Snuttisen då.

Nej, jag har faktiskt tagit till mig av det som Tomas funderade på. En studentlägenhet i Uppsala? Why not? Då kan jag klippa banden med Norrtälje kommun nästan fullt ut, förutom mina enstaka vänner och min söta familj förstås. Sålänge vi har varandra så kommer det att fungera bra, hursomhelst. Fick hem ett tjockt kuvert på posten nyss, med karta, introduktionspapper och shit från skolan. :) Nu är det på riktigt! Helt jävla amazing.

Jag sitter och funderar på vad jag skulle kunna hitta på för nått till Anna, skulle vara kul att ta med något som man kunde lämna kvar. :) Kanske några kort eller nått? Mm, why nutt liksom.

Fan vad kul det ska bli. :D





Anna för länge sedan

Den första bilden jag nånsin fick se av Anna, har jag för mig.
Sötnöt.

Kommentarer
Postat av: Jan

Cigarretter är lite tobak lite papper
glöd i ena änden och en idiot i den andra!!!

2007-01-13 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0