Team Östrogen

Jag satt just och tänkte på en mysig stund i mitt liv.
När alla mina nära vänner var hemma hos mig (typ varje dag!) när jag bodde i Norrtälje hos mamma. Ibland så brukade vi spela Pictionary, fan vad kul det var. :D Nån gång så hette killarnas lag "Team Testosteron". :D Jag undrar vad vi tjejers lag hette.. Kul som fan var det. :D Och när vi spelade kort, dammit. Plump, vändtian, eller när vi byggde pärlplattor eller bara satt och degade. Det var tider det.

Men nu är det över! För länge sedan, känns tråkigt. Men väskan är packad med goda minnen, nu är det nya tider som gäller! 

Åh, nu kom Tomas också. Så, i guess this is Gooooodbye! Herrå. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0