Så är det.


Fan, min humor är verkligen på topp just nu. Wii.
Snart åker vi iväg. :) Nu har jag sminkat mig ngt så groteskt mycket för att få bort knarkarfeelingen, jävla tattare. Humdidum. Man kan ju ha tråkigare faktiskt!

Jag har ondskan i mitt inre, jag tar ondskan i försvar! Eller huuuur.

Jaha, vad har jag gjort under de senaste två timmarna då. Mja, Inte Ett Enda Skit. Haha.
Men det är roligt det också. :) Jag sitter och samlar ork så att jag ska orka gå ner till Hagens livs och köpa cigg och snus. Eller så väntar jag tills Tomas kommer, och då ska vi ändå åka till affären på en gång.

Nu vill jag göra några listor här, bara för att det är så kul.

Luktar os;
- falskheten
- fimpar
- avstånd
- oförståendet

Aromen just nu;
- frida, oavsett när var hur, jag stöttar dig/er!
- avstånd (ja, det är dubbelt det där, beror på vad/vem man syftar på)
- Izthak (Mio har bytt namn, i sinnet)
- mammas digitalkamera
- kärleken till dom som vågar och orkar stanna med mig

Jahapp. Men, ja det var ju kul.
Nu skickade diffan en låt, "Fanfanfan". Så jävla bra var det inte. Men jag håller med.
DET SKULLE HA VARIT DU! och inte vi.


Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0