Fanfanfan


Fast jag inte sett dig på så länge
tänker jag på dig ibland
Det var nånting som fastna på mig
nått som aldrig helt försvann
Fan fan fan.. Det skulle varit du


-

Denna dag har varit helt okej, över min förväntan faktiskt. Åkte till skolan imorse, hade två skittråkiga föreläsningar, en om Svenska som andraspråk, och en om dialekter. Hua. Snackade faktiskt riktigt mycked med människorna i klassen på "lunchen" idag, det var skitkul! Trodde inte att dom skulle vara så roliga men det var dom. :) Idag började vi med vårat grupparbete, "Hälsningar & tilltal". Hm. Vad kan man säga? Vi ska redovisa i smågrupper om fyra, men ja, tio minuter per person. Iofs inte en så allvarlig uppgift, tydligen är den mest för att vi ska bekanta oss mera med varandra. Så om det inte hade varit för den uppgiften så skulle jag varit ledig på fredag. Kuk också. Men det blir säkert bra.

Nu är all text fruktansvärt centrerad. Orka.

Ja, fan för dig, Diffan. Jag börjar gilla den där låten. Damn you, I say!

Jag sitter och funderar på om jag ska samla kraft till mig och skriva ihop det där satans PM:et, men jag orkar inte.. Fattar inte varför jag är så jävla trött hela tiden. Somnade runt halv elva igår, och så ringde Frida vid halv tolv. Kommer typ inte ihåg vad vi pratade om, bara att jag sluddrade nått om att jag kände mig "fruktansvärt ensam". Tror det var nått sånt. Sen somnade jag om och gick upp klockan sju. Hua.

Despite all my rage I am still just at rat in the cage..

Blev jätteglad idag när jag kom hem och såg ett blått litet paket på mitt hallgolv. Två skivor med bilder från Jan! Underbart! Jag som knappt hade kvar några på datorn, alldeles perfekt. Så nu har jag haft en nostalgitripp utan dess like, på gott och ont. Vi hade ju så roligt förr, allihop. Mycket känns mest tragiskt nu. Inget är vad det var förut..


En bild från den 30 september 2005.
Jag sitter och röker i diffs fönster, han fyllde år. Fan vad roligt vi har haft det tillsammans, alla bilturer, kortspel och mobbningar. Those were the days.

Fanfanfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0