168008-4

Fan också. Pratade med Frida idag, bara åtta minuter, men ändå. Jävla skit. Saknar henne som in i helvete.
Saknar hur vi alla hade det förut, den roliga tiden. När allt inte bara var gnäll och backstabbing. Jag saknar de roliga stunderna.
Jag känner mig så fruktansvärt ensam just nu, fan också.. Allt var skitbra idag, var i skolan ett par timmar, tog bussen hem och städade. Tände en massa ljus och väntade på Tomas. Så hade han jouren och var tvungen att åka iväg på jobb för en stund sen. Nu känner jag mig ännu mer ensam. Jag har gjort världens största äppelpaj, men ingen är här. Ingen ringer och frågar hur det är.
Men det är våra val. Nu får vi stå för dem.

Jan skickade en bild. Förra vintern måste det vara?




168008-4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0