Snaska kotte?

Flashback är basen för ett gott ordförråd. Jag höll på att skratta halvt ihjäl mig. Snaska kotte. Det var det värsta! Stackars kille om hans erigerade penis är lika stor som en kotte. Hmpf. Eller ska man säga, stackars tjej?

Förresten så tar jag tillbaka det jag sa om IKEA. Jag HATAR det. Jävla idiotställe. Okej, dom har schysta billiga grejer osv. Men, allvarligt. IKEA en söndageftermiddag. Vad tänkte vid med?! Galet mycket folk och aaah.. IKEA är ju jättesmarta och har ett lekrum för alla barn som blivit medsläpade på det söndagsäventyret. Men hur kommer det sig att typ bara 30 % av föräldrarna lämpar av dem där?!

Galet irriterande.

Gosh, jag kommer att bli en underbar mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0