söndag, återigen.

det känns som att denna vecka har virvlat förbi snabbt som tusan, dagarna går så himla fort! fast ändå inte fort nog. om ni förstår.

idag har jag och älskling haft en riktig mysdag. han rostade mackor till mig till frukost, vi tog en lång mysig dusch tillsammans, drog till affären och inhandlade ingredienser till kolan, lite julklappar och annat krafs. så kokade vi kola. ojoj vilken tid det tog. men vad gott det blev! så nu är alla små kolasnittar inrullade i smörpapper, började även sätta snören i ändarna på dem, men jag orkade bara göra hälften.. :p typ en miljard snörstumpar ska på. tänkte ge bort i julklapp till t's föräldrar eventuellt.

nu ska jag kolla på LA ink, bästa serien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0