prinsessan på ärten.

kära dagbok. idag vaknade jag kl 12.15
det har inte hänt på flera månader.

ja, idag agerade jag en riktig sjusovare minsann. skönt. vaknade av att katten satt och skrek klagande utanför ytterdörrn, om jag inte hade vaknat av det hade jag säkerligen kunnat sova till kl 16. sjukt. stapplade upp, tände en cigg. mm. då vaknar man ordentligt iaf. nickokick.

friday kom över en sväng, drack en kopp kaffe och snackade lite skit, så skönt att ha henne så nära. krypavstånd i princip. senare idag ska vi åka till norrtan, storhandla och så. tjejmusic på högsta volym i bilen. mys!

får man inte vad man vill ha så får man ta kuken i egna händer, som jag brukar säga.
och det funkade! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0