lyxproblem.


idag var mina cigg spålöst försvunna. ett helt paket, bortblåsta från jordens yta. typ. som tur var så röker grannen också, bara att knata över och "bomma ett par smokes". heh. och om hon inte rökte så hade jag kunna tagit mitt feta arsle till ica och köpt ett nytt paket, för jag har massa stash på kontot. ändock blir jag så jävla förbannad rent ut sagt när saker bara ska gå emot mig, jag vet att det sitter nån där uppe som drar i mina nickedocke-trådar och retar upp mig genom att gömma mina prylar. ännu ett av dagens problem, fästmannen min har jobbat hela dagen + jour nu på kvällen, och ville sussa tidigt. jag ville "mysa". okej då. sexa lite. men han är trött, och jag förstår det. + ansträngande motion igår kväll. jag förstår. klart att jag gör, jag är inte den som är den ni vet. men något sådant kan förstöra flera timmar för mig, detta kan vara ett exempel. ciggen kan vara ett annat. jag menar bara att det sitter nån liten rackare där upp som tryckte på knappen och bah.. *poff*.. där försvann ciggpaketet.. *poff* så ströddes sömngrus i fästmannens ögon. *poff* .. så somnar han på tre röda. *poff* .. och så kallnar kaffet.

allt jag ville ha idag var cigg, kaffe och sex. två av tre. imornbitti ska det fan bli åka av. och inte trådhållare ska stoppa mig!

ville bara informera mänskligheten innan detta drabbar er också. var glada, trots förlorade cigg och uteblivet sexande. tänk på hororna i polen. pusshej. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0