LA ink

har kollat på tre avsnitt på raken av LA ink, upptäckte nyss att jag har suttit och tuggat frenetiskt på ett tuggummi hela tiden.. det var lagom stenhårt när jag spottade ut det. galet. kul när man slutar reagera på vad man gör, utan kroppen bara fortsätter av sig själv. fascinerande!

sitter och kollar på bilden på ebba, hon är ju så jävla fin. vill bara ta i henne, klämma och känna lite, känna värmen och stryka henne medhårs. nä, ska inte skriva nån porrnovell här inte. men ni förstår poängen - jag längtar! vi längtar.

imorn, fredag, ska t på julbord med jobbet + han har jouren, så jag ska våldgästa familjen Malmgren/Goar, laga lite käk och bara ta det allmänt lugnt och chilla som vi alltid gör. det är ju idolfinal imorn också, icke att förglömma. då ska vi dippa grönsaker. för det har frida bestämt. haha. jag hoppas f ö att marie picasso vinner. jag gillar amanda mest, men det verkar ju som att alla idolvinnare hittills har varit värsta jinxade, så.. och de förbestämda låtarna till idolvinnarna suger ju alltid getpung. så, go amanda, du behöver inte vinna för att vara bäst! inte för att marie är dålig.. nu börjar jag glömma bort mitt resonemang, heh.

på lördag hade jag & wilma planerat att gå på barnbio i norrtan, men det blir inget av med det för hon har tydligen hockeycup :/ lite trist.. hade varit kul att få ha lite egentid med mitt äldsta syskonbarn, hon fyller åtta i april. stora tjejen nu. kommer aldrig glömma den dagen hon föddes, jag var med, haha. det är inte alla som kan skryta med det, att ha varit med på en förlossning. ja förutom sin egen såklart din dumma mupp. hur som haver så skall jag istället barnvakta de andra kidsen när wilma och hennes mamma är borta. det är totalmys det också!
på söndag så ska jag bara mysa med min älskade fästing! aah, nej fästman menade jag ju såklart.. tihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0