julpyssel.

idag har jag julpysslat som en annan tomtenisse. gick med frida en sväng till ica och postade lite julkort. pysslade ihop alla kolor, satte snöre på varenda liten grej. ojoj, många kolor alltså.

igår torkade jag apelsinskivor i ugnen också, blev skitbra! ska köpa lite julblommor och göra en fin bordsdekoration.
gjorde även "apelsinbollar", dvs satte på nejlikor på apelsiner och hängde upp i köksfönstret.. så nu luktar det gott gott gott här hemma. maverick och frida hälsade på inne i lägenheten också, mest för att se hur mio reagerade på hunden. han gjorde inte ett skit, bara låg och glodde en stund, sen somnade han om. så det känns tryggt och bra, hoppas på en liknande reaktion sen när ebba kommer, inget kaos liksom. hoppas att dom ska komma bra överrens och njuta av varandras sällskap. tråkigt för min lilla kattkille att vara ensam om dagarna när jag inte är hemma, då kommer dom få bra kul med varandra hoppas jag. :)

och nyss ringde en kvinna från UBC, ang min ansökan till barnskötarutbildningen. jag ska på intervju imorrn kl 09, känns jätteläskigt! jag vet att det inte är så farligt egentligen, bara att vara sig själv liksom.. men ändå, hjälp! >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0