i ain't got no patience.

ja, jag har bytt bild. igen. även denna en gammal bild egentligen, har ju inte kvar piercingarna. håhåjaja. jag ser ju iaf snäll ut, det är ju bra. typ.

jag vill att dagarna ska gå fort fort fort så att vi får åka och hämta vår lilla tjej. frida & jai hämtade sin valp igår, jag är så jävla avundsjuk. han är hur fin som helst. galet söt. lite tillbakadragen, men ändå nyfiken och social. gullig liten rackare det där. maverick. :) alaskan husky btw.

vi funderar på att para de två, haha. vår dvärgschnauzer med deras husky. he he he. tror inte det va.

en cp-grej är ju iaf att jag typ har vänt på dygnet eller nått, är inte ens ett dugg trött nu och klockan är 23. suck. lovade tomas att jag skulle gå upp tidigt imorn och göra gröt till honom. får se hur det går med det. idag lyckades jag iaf kolla på harry potter - fenixorden, utan att somna. woho. kan ju uppdatera er om att days of our lives är vääldigt intressant just nu, dom håller på att komma på vem the salem serialkiller is. bara tjugo lik senare liksom. lär ju ta nån säsong eller två innan det händer. tur för mig att jag är så rackarns smart och letar spoilers som en galning efter varje avsnitt. hö hö. jag har verkligen inget liv just nu! så lol på det.

ebba, i miss you, hun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0