Rökning dödar

Patricias nikotinavvänjning;
Onsdag. 6 cigg. Runt 5 snus.
Torsdag. 4 1/2 cigg. Runt 5 snus.

Ååh. Det är bara nått som kliar och killar i mig. Rastlösheten gör sig påmind iaf. Kewl.

Kollade på Sorority Boys ikväll också.. jag brukar inte gilla cheezy komedier men.. Den är fan rolig. :D Tomas säger att det är ren tjejhumor, what?!


Idag plockade vi svamp. En sisådär sju, åtta stycken. Sen fanns det inga mera i den stora stora skogen. Vi tror att det kan vara pga tre olika anledningar. Eller en kombination av de tre. a) svampen har inte kommit än, det har varit för torrt (har ju regnat konstant iofs) b) svampar har utvecklat ett speciellt sinne som känner när människor är i närheten som dom drar ett löv över hatten och gömmer sig, eller.. c) nån jävel var där innan oss och plockade svamphelvetena.

Det slutade iaf med att jag plockade blåbär istället. :) Vi fick iaf en varsin svampmacka som förrätt iaf, gott!

Nu ska jag attackmysa med Tomas. Tjohej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0