.. and I did!

Jag har sett Bart's snopp.. HA-HA!

Man kan lita på Simpson. Bra rulle där! En annan sak som inte var så bra.. jag fick ett hårstrå i ögat, så under den första halvtimmen såg jag inte speciellt bra då jag var tvungen att peta mig i ögat hela tiden för att få bort skräpet. Mm, så när jag fått ut det typ 25 cm långa hårstrået som var hoprullat under ögonlocket så var ögat mitt snustorrt och det gjorde inte saken bättre.

Men filmen var bra. :D

Jag och Tomas fick förlovningspresent av Gustav också, en fin hängande ljuslykta. Tack! Alla ska vara så gulliga och ge förlovningspresenter.. inget vi kräver liksom.. Men gulligt är det så tack så mycket alla. :)

Nu ligger min fästman (mmmm) och sover. Själv har jag suttit uppe och spelat tv-spel (okej då, emulator på datorn) och jag har fastnat ordentligt. Kan inte sluta. Super Mario Land. Nintendo 8bit, Supernintendo. Har Sega också men det vill inte fungera. Super Mario, Yoshi, Zelda, Bomberman.. Alla gamla godingar!

Imorn är det torsdag, och semestern är snart slut. Känns elakt och dumt, vill inte börja jobba igen.. Mööh. Tillbaka till verkligheten liksom.

Imorn ska vi iallafall ut och plocka svamp. :) Måste hitta lite bra skog att gå och knata i bara.. I love svamp.
Har tänkt på det, Mario käkar svampar och blir stor, och får extraliv osv. Men, käka svamp.. Vad fan är det för svampar egentligen? Hallucinogena?

Nu är det Jay Leno. Känns som gamla tider. Fast, ingen Frida här och ingen röd stor hörnsoffa. Bara jag och.. jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0