Yesterday,

 
Bruuschan
                                                                                               Grannen






                                                                                                                                                                                         Polarn
Igår skulle vi åka till systemet och köpa bira. Då visade det sig att jag inte bara hade supit bort
min mobil utan även min korthållare med bankkort och idkort. Och ja, ICAkortet. Hmmm.


Gissa vad som ligger bredvid mig och vibrerar! JO! min mobil! smartasmartjag.. 
Fick tillbaka mina prylar igår på eftermiddagen, hade glömt skiten i bilen.. sooom jag trodde!

Igår var det inflytttningsfest hos Frida, vi hade riktigt mysigt må jag säga! För första gången på evigheter så var vi tjejer i underläge, vi var tre tjejer och fem killar. Oooooh. Vi spelade charader med filmtema, på engelska! jay.. jobbiga lilla indier. ;) Iaf, jag tomas anna och niklas var ett lag, vi ägde. ;) 5-3. Klockrenaste var nog ändå "Road Trip". Anna formade en ratt med händerna och körde lite, och så gjorde hon en väg med händerna (öööh?) ja, drog händerna framför sig som ett sträck... jag bah ROAD TRIP! tog typ tre sek. ;) PWND! 

Efter mys och öl så drog vi ner till vårat nya ställe. Toppan. ;) Ev Toppis eller Täppan, vi har inte kunnat bestämma oss än.. Men det kommer bli jävligt schysst att sitta där på uteserveringen i sommar! DAMMIT! Igår var det verkligen hur varmt som helst! har inte orkat släpa mig ut på balkongen än, men det börjar ta emot lite nu. Ciiigg. jag ska följa trenden och börja rulla själv. Kanske inte bli så jävla snyggt men.. Billigt som satan, gottis med. :)
                                                                                                                              

Får ordna det idag.. yess, nu ska jag ut och kolla hur vädret ter sig! puss kram hej! tack för allt mina grrls and boys!

Kommentarer
Postat av: Annie

Piss att jag missar allt hela tiden. Det här går inte för sig längre! >.<

2007-04-15 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0