Tengo la camiza negra

Tjingeling!

Gah, vilken seg dag. Har suttit och pillat med datorn, kört det där satans Bonniers Trafikskola-grejset.
 Men det är väldigt bra! Slipper man läsa i den där typ, totalt värdelösa teoriboken iaf. :D

Solen skiner! Satt ute på balkongen och tog en cigg i solskenet, fan vad underbart det är då!
Bara att njuta. :) Fast just nu känner jag mig rätt skabbig. Ett tag funderade jag på om jag skulle ta den där ölen som ligger i kylskåpet, bara för att återställa lite liksom. Men jag bangade det och drack ett glas vatten. Har käkat två hembakta bullar till frukost också, det är gött! Till middag ska vi dra oss ner till pizzerian vid Statiol och käka salllad, sitta på uteserveringen och njuta av varandras sällskap. :) Ikväll är det bio inne i Uppsala, wii! Jag, T och Gustav, vi brukar gå två gånger i månaden ungefär. Denna gång så blir det filmen "300". Har hört att den ska vara rätt blodig? Återstår att se. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0