Hemma igen..

Nu är vi hemma igen, borde vara utvilad egentligen men jag är supertrött! Vågar inte lägga mig ner för då slocknar jag. :P

På vägen hem så stannade vi till i Norrtälje och handlade lite mat på Willys, passade då på att köpa blöjor. Shit, vilken djungel! Helt galet! Ja, det blev iallafall Pampers 3-6 kg "New Baby". Får se om det funkar. Köpte nappar också.. :) Två olika sorter, silikon och latex.. Hmm.. känns bäst att testa lite olika så man märker vad som funkar bäst för oss och vår bebis. Tänkte även köpa nappflaska men det får vänta.. för dom som fanns var inget fina. :P Kanske låter löjligt men för mig spelar det roll.

Nej, nu måste jag käka en macka eller nåt.. Maaaaat!

Kommentarer
Postat av: Alexandra!

Tack detsamma!! Oj oj, då har du inte lång tid kvar då med andra ord!:) Har ni tagit reda på könet? Jag kommer nog inte kunna hålla mig!!:D

2009-01-18 @ 15:26:33
URL: http://molleralexandra.blogg.se/
Postat av: Ika

Ett litet tips om blöjor - Pampers suger, Libero är MYCKET, mycket bättre.

Pampers är tunna som fan, och blöjan bli överfull direkt medans Libero suger upp bättre!

Sedan är Huggies newborn jättebra också!



Hoppas ni haft det mys på landet?!

Kramar!

2009-01-18 @ 22:35:42
URL: http://ikafatale.blogg.se/
Postat av: Mia

Oh, finns ju fin-fina nappflaskor nere vid lilla torget annars.. lite old school stuk på dom..:) Stod "Born to be my baby" på en av dom om jag inte minns fel.. finns även nappar med döskallar på... så dra en vild gissning vart jag kommer inhandla sådant..;) hehe

2009-01-19 @ 09:19:46
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0