Tisdag.

Godmorgon!
Nej, jag har faktiskt varit vaken ett bra tag.. en vild bebis och en nästintill sprängfylld kissblåsa är ingen bra kombination om man vill ha en lång, skön sovmorgon..

Igår hade jag varken tid eller lust till någon bloggning. Spenderade dagen med syster, vänner och en massa barn, det var pärl-pyssel på schemat. Trevligt, men mycket livligt, hade huvudvärk när jag kom hem igen. :/ Brukar nästan aldrig ha huvudvärk men igår var det inte nådigt!

Idag har jag mycket på schemat. Det är "grooming-time" av djuren här hemma, katten och hunden ska få sig en omgång med borste och kloklippning.. Finns orken ska de få ett bad också. Sedan är det min tur! Ska färga håret, fila fötterna, peela ansiktet och kroppen.. Ska bli så skönt! Känner att jag behöver ta hand om mig själv lite.

På bebisfronten är det mesta lungt. Har haft lite sammandragningar under natten, bebis har varit relativt lugn. Kickar i slowmotion som vanligt. :) Trångt där inne nu ju. Igår gick jag in i v. 37, idag är det 26 dagar till BF.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0