Dagen.

img_7953 (MMS)

Herrejisses.. Idag har jag och ungarna farit runt som skållade råttor runt halva byn, känns det som. Fikat och done some catching up med världens bästa Malin (som bjöd på hemmagjord äppelpaj och glass, mums! Fast min mage dog litegrann, aj!) Sen följde vi med henne till jobbet och pratade lite med cheferna. Mycket trevligt och bra besked! Jag ska börja jobba lite kvällar och helger nu, med start på söndag! Läskigt och spännande på samma gång, det mesta kommer man ju ihåg men lite nytt är det säkert också. :)


Kommentarer
Postat av: Carina

Hallå hallå! Har du en iphone? Tänkte om du hade det.. Hur skriver du ett blogginlägg med bild? Jag tror att jag har försökt på alla möjliga vis men misslyckats. Blä.

2011-09-02 @ 09:29:31
URL: http://vilopaus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0