Söndag

Hjälp vad helgen har gått fort. Men inte mig emot egentligen för jag har jobbat kväll både fredag och lördag ( och ska göra det ikväll med) så jag är mest glad att det är slut snart. Imorgon är jag ledig, då ska minsann jag laga middag! Tomas har ju tagit hand om allt det där den senaste veckan.. men imorn blir det ärtsoppa och pannkaka till middag (trots veckodagen). Har längtat efter pannkakor länge nu, lite små ravings sådär. Igår när jag kom hem hade Tomas lagat fläskfilé med klyftpotatis och svampsås, och haft min mamma + man här på middag! Spontant och trevligt medans en annan knegade.. ;)

Hursomhelst, fan vad jag tänker på mat jämt.. Tre månader kvar av graviditeten och jag känner mig redan stor som ett mumintroll.. Finfint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0