22:44

Nyss hemkommen efter en bra kväll på jobbet med trevlig sällskap. Mycket bilåkande på de kringelkrokade vägarna omrking Rimbo.

Imorgon är det ju tydligen röd dag, och på fredag har Tomas tagit pappaledig. Vilket betyder långhelg för oss! Mysigt som bara den!

Nej, vet inte riktigt vad jag ville få ut av det här. Ville bara skriva några rader så att ni inte tror att jag gått och tröttnat eller så, bara det att jag inte riktigt har tid att blogga. Vilda har haft feber i två dagar (tänder på G) och vi har bara myst här hemma och tittat på barnprogram och kramats. Nu är det på bättringsvägen och jag hoppas febern är helt borta imorgon när hon vaknar. :)

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0