Barnomsorg och systerkärlek.

Nu under morgonen har jag ställt Vilda i kö för barnomsorg. Har inte tagit mig för att göra det tidigare, men eftersom det är ett tag kvar innan hon ska börja så tror jag att det ska gå bra ändå. Vi hoppas att hon får vara på Krumilur, vilket verkar vara en av de bästa förskolorna här i grannskapet. Efter nyår ska vi gå dit och hälsa på också, spännande.. Har som sagt bara hört gott om dem så det blir säkert bra. Självklart ska man själv känna efter om det är rätt ställe för ens barn, men jag vill iallafall ställa henne i kö nu innan jul. Lite kö-tid måste man ju ha!


Hursomhelst.
Igår kom ju min syster Marie på middag, hur mysigt som helst.. Har saknat dig syrran ♥ Efter middagen så drog vi över till Pinglan, vår andra syster och hade lite riktigt mysigt syskontid med thé och massa snack om allt och ingenting. Jag har verkligen tur som har alla dessa fantastiska kvinnor omkring mig. Ni är bäst! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0