dan före julafton.

det känns lite så, imorn är liksom julafton för mig. vi får äntligen hämta vår lilla tjej som vi väntat på så länge nu.. ska bli så kul! vi har förberett allt här hemma nu, jag storstädade igår, tvättade filtar och allt sådant som hon ska få ha i sin säng.. så allt är fräsch. mio, (katten) snodde hennes döskallefilt så den luktade katt :/ ebba kanske inte gillar den om det luktar mio om den liksom.. vill att hon ska känna att hon har sin säng och sina leksaker, det ska inte lukta katt om dom inte!

:)

nu sitter jag och väntar på att posten ska komma, sen ska jag träffa frida en sväng och ta en cigg eller nått. :)

imorn blir vi äntligen hundägare! i can't wait.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0