dagens to do:s

  • packa alla grejer vi ska ha med oss till Yxlan
  • städa och snygga till det lite här hemma (så man slipper komma hem till ett kaosigt bombnedslag till lägenhet..!)
  • sortera leksaker (IGEN, Vilda river ut dem och jag plockar i..)
  • duscha och bada barn
  • fixa lunch
  • långpromenada med jycken
  • glöm ej! ta med portabla dvd:n till bilen
and so on.. kanske inte tycks vara så mycket men jag blir trött bara jag tittar på första punkten. Alltid när vi ska iväg så känns det som att man måste ha med sig halva lägenheten! Och ändå glömmer man alltid nått viktigt.

Ikväll drar vi ut till Yxlan, för då börjar semestern! Tre långa (förhoppningsvis) underbara veckor med min älskling som är ledig från jobbet. Lycka, ohja!

Jag & Jacken igårkväll. Mys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0