Pysslar lite.

Som ni ser så håller jag på och grejar lite med bloggen. Är inte klar på långa vägar men jag orkar inte använda en underblogg och hålla på med så ni får stå ut med att det är lite sisådär ett tag.

Under dagen har jag och Vilda haft Pinglan och Ella på besök, mycket mysigt! Vi har målat med vattenfärg och slängde ner alla soffkuddar och nått täcke på golvet och hade en liten hoppborg. :) Undrar hur mycket grannen under har uppskattat det? Dom har ju också barn så det är nog ingen fara. ;) The know the deal liksom..

Hursom, nu har Vilda tokslocknat i soffan. Tänkte att hon får sova en stund (väldigt sen middagslur) och jag ska pyssla vidare här.

Dagsfärsk bild. Visst är vi lika?! :D Min nya hårfärg också, tjoho!

Kommentarer
Postat av: Anna

I just loooove the hair! <3

2011-01-02 @ 19:40:19
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0