Onsdag

Tredje och sista dagen på inskolningen. Vilda är på dagis och jag är hemma. Efter frukosten så gick hon iväg och lekte med sina nya kompisar och jag satte mig med min nya kompis och ritade med kritor i ett annat rum. :) Barnen gillar mig, alltid roligt! Skulle rita en bil men det är tusan svårare än vad man tror ju.. det hade lika gärna kunnat vara någon av ungarna som ritat den, så fin blev den.. ;)

Jag har precis klämt i mig lite lunch och funderar över jag vad jag ska sysselsätta mig med härnäst. Har kört igång en tvättmaskin och ska sortera lite ren tvätt och lägga in i skåpen.

En "rolig" grej är att jag smyger omkring här hemma, tyst och lugnt för att jag tror att Vilda ligger och sover i sovrummet. Och så kommer jag på mig själv, nämen hon är ju inte ens hemma nu. Hehe. Hjärnan är på pause just nu.. he he he..

Kommentarer
Postat av: Stora syster

Det blir lättare med tiden, tycker fortfarande att det är jobbigt i bland att lämna Ella på dagis. (fast hon har gått där över ett halv år nu) Dom är ju så småååå... Tycker vi :-)

2010-05-07 @ 13:39:06
URL: http://barnarlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0