Nu ger jag upp.

.. en stund iallafall. Min högerhand är helt iskall, framförallt pekfingret och tummen. Ligger i soffan i en skum, nedsjunken position och jag känner att nacken börjar värka. Jag vet att bloggen kanske ser sjuk ut i IE men jag orkar faktiskt inte bry mig om det.. det känns som att de flesta vettiga internet-users out there använder mozilla och gör man inte det så.. ja. Not my problem. Har flyttat upp menyn ovanför headern som ni ser, med arkiv och lite skit om mig osv. Men det är inte riktigt klart än, men nästan.. Hoppas ni inte tycker att jag är alltför jobbig som möblerar om stup i kvarten. :)

Helt sjukt hur man kan fastna framför datorn egentligen. Har suttit här sedan Vilda somnade runt halv nio, och nu är klockan nästan elva?! Nej. Jag är glad att jag aldrig fastnat för WoW iallafall. Farligt farligt..

Satt och kikade igenom en mapp med bilder från "min nya" (dvs syrrans gamla..) mobil, och hittade den här från julafton. Taadaa, inga glasögon! Har inte haft linser på skitlänge, kanske ska det imorn.. bara för att jag kan.. ;)


Kommentarer
Postat av: frida

Haha, ingen aning om rubriken! Måste man ha det för att få skriva? Verkar ju lite löjligt...



Hon vägde bara 2.645 när hon kom och var inte lång heller, 46 cm. Ingen aning om varför...En vecka tidig också. När mamma fick Jim (första ungen) så var hennes grav nästan identisk med min, han föddes också en vecka tidigt, var lika lång och vägde bara 55 gram mer.



Jag har 900 poäng kvar, alltså 45 veckor ungefär. Om jag är lite snabb kan jag klara det på 35.

Nu ligger pluttan och sover bredvid mig i sängen och jag bara tittar på henne och undrar om jag kommer missa hennes första år, delvis.

Hur länge kommer du vara mammaledig nudå? Måste vara fint att få vara med barnet så mycket och få ensamtid med henne! Ska kanske kasta ut hela packet här hemifrån och bara gosa bebis någon dag ;-)

2010-01-10 @ 23:15:23
Postat av: Anna Lundin

vacker bild på er :)

2010-01-11 @ 02:22:34
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: lillavild

Hur har du fixat en meny där uppe? Finns det som alternativ eller är det något du kodat själv?

2010-01-11 @ 15:15:14
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0