Någonting

Dagen har lunkat förbi i snigeltakt. Var förbi Anna en sväng och tvingade till mig en kaffe. Handlade lite på Coop, åkte hem och fortsatte seg-söndags-myset. Har virkat lite och pratat i telefonen en del. Har pratat med både mamma, pappa och mina två syrror idag. Härligt! Min pappa ska åka till Nepal och sedan Sydafrika inom jobbet, jag är inte alls avundsjuk.. Han är duktig min pappa. Han är fackligt aktiv och ska "hälsa på" sina fackliga kollegor i de olika länderna.


Dagens surhetsproblem är att jag inte tror att jag kommer att få min lön imorgon. Från när jag jobbade i julas. Nej. Har inte fått någon lönespec och ser inga kommande insättningar på mitt konto så jag är inte så happy just nu..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0