Måndag 4 januari.

Jaha. Så det är så här det känns. Vardagen. Vilda vaknade 08.30, pigg som en mört. Själv kändes det som att jag hade blivit överkörd av ett ånglok, mörbultad och alldeles degig i skallen. Snark..! Så vi låg och mös i sängen en halvtimme, sedan förflyttade vi oss ut i vardagsrummet. Och här sitter jag nu, Vilda-bus bär runt på sin pekbok hon fick av sin farmor i julklapp (som hon gjort själv, kredd?)

Vad ska vi hitta på idag? Någon dag i veckan tänkte jag att vi ska pallra oss till Öppna Förskolan.. har ju aldrig varit där så det kanske blir kul att gå dit och kolla läget. Tänkte även åka ut till Edsbro nån dag och eventuellt hälsa på mitt gamla jobb. Besöka kyrkogården också och säga hej till en vän..

Snark igen. Nej, lite kaffe och frukost på det här så morsan vaknar till liv. Idag ska vi leka! :D Inomhus!



Japp, jag bombarderar er med bilder från samma "photosession". ;) Häpåre!

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

hihi fick du någon massage? :p



oh mys med mammaledighet, själv slutar min mammaledighet. :(



Mje hittills är magen typ densamma som förra graviditeten, men kanske senare att den växer på? :p



Simmet i magen är sååå mys. :D



Ja verkligen, det värsta är att jag träffat honom många gånger och han verkade alltid så jävla snäll & bra,. :(

Skitstövel, man sårar inte min mamma.

2010-01-04 @ 10:18:50
URL: http://salkert.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0