K*ken..!







Efter att ha försökt borsta mitt svinborst till peruk så högg jag tag i saxen och började klippa topparna. Gick skitbra! "Kanske ska fixa luggen lite också.." tänkte jag och började klippa. Gick skitbra det med. "Kanske är dags att trimma sidecuten lite igen, börjar bli långt nu.." tänkte en oerhört smart Patricia och hämtade klippmaskinen. Så börjar jag trimma MED FEL "kam", så det det blev ett 3 mm hackigt streck rakt över hela skiten. Helvete..! Rakade av alltihop. Så nu är jag cancer-barn (no pun-intended) på ena halvan av skallen.

Det positiva med detta är ju att jag ser bättre hur snabbt mitt hår växer. Vilket verkar vara ganska snabbt. Nu får det gärna lägga i en högre växel, om jag inte lyckas trivas i den här nakna sidecutvarianten..


Ibland ska man bara skita i allt och lägga sig på soffan och ta en snus! Det ska jag göra nu.

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥ Blivande tvåbarnsmamma

Men tycker du är sjukt het sådär, nice!

2010-01-19 @ 20:40:29
URL: http://salkert.se
Postat av: Soya ★

Haha ops!

2010-01-20 @ 12:08:13
URL: http://soyasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0