Sega bloggfan.

Bloggverktyget har ju i princip inte fungerat på hela dagen. Inte för mig iallafall, och jag antar att jag inte är ensam? Äh. Pillade lite med kodmallarna och det tog ju bara en kvart att spara ändringarna så jag gav snabbt upp det missionet. Får se om det här inlägget ens kommer ut i etern innan midnatt? Hoho.

I övrigt.. känner mig helt off. Inte speciellt glad, inte speciellt ledsen. Möjligtvis lite nedstämd men jag kan inte sätta fingret på vad det är. Den logiska & rationella sidan av mig tänker att det måste handla om det där livsnödvändiga jävla påfundet.. inte luft eller vatten, men pengar.

Säger som Rickard Olsson (eller vad fan han nu heter) sa i programmet "Vem vet mest" ikväll (ja, jag finner det rätt intressant att kolla på den skiten); Folk brukar säga att pengar inte kan göra en lycklig men ge mig en chans så ska jag bevisa motsatsen".



Nej. Ska sätta mig på balkongen en stund och glo upp i skyn. Skönt. Såg faktiskt ett stjärnfall häromnatten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0