Nattuggla.

Varför är det alltid så att man är som mest kreativ på kvällen/natten? Konstnärsvarning på mig nu. Lite absinth och ett avskuret öra så är jag i hamn..

Skämt åsido. Snart är det slutpillat med bloggen. Jag blir ju verkligen aldrig nöjd. Förrän nu. Nästan. Har bara lite småfix kvar men överlag så är jag faktiskt riktigt stolt över vad jag åstadkommit. Lari på designadinblogg.se gjorde ju onekligen bloggvärlden en tjänst när han startade sin blogg om just bloggdesign. Han förtjänar mycket cred! :) Det är bland annat där som jag läser på hur man gör och så.. men nu börjar det mesta fastna faktiskt. Roligt. Önskar verkligen att jag hade gått en data/teknisk linje på gymnasiet istället för pissiga sam/språk. Tänk att få jobba med att designa hemsidor, skulle ju vara hur kul som helst! Men tills dess.. så är jag en amatördesignare, haha. Duger bra för stunden :)

Dessa bloggar har jag piffat till än så länge:
Annas blogg (hela skiten)
Isabels blogg (inte headern)



...
Haha.. nu kom Tomas uppstapplande och skulle gå på muggen och ser mig i vardagsrummet och bah, "är du fortfarande vaken!?!" Mja, jag låg ju inte i sängen heller.. Kom och och gav mig en puss och gnuggade sig i ögonen sen gick han och la sig igen. Visade honom min "nya" design också men jag tror inte att han kommer komma ihåg att han har sett den imorn. :P

Nej. Nu ska jag dyka ner i bingen. Nighty!

Kommentarer
Postat av: Soya ★

Jag tycker din blogg är toksnygg... jämt! Men vi är nog lite lika i att man tröttnar, vill ändra och utvecklas. Jag sitter också om kvällarna (läs nätterna) och är mitt mest kreativa jag :P

2009-09-04 @ 11:53:00
URL: http://soyasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0