Lördag.

Vaknade imorse och var verkligen ashungrig.. stapplar ut i hallen och ser Vilda och Tomas i vardagsrummet. Klockjäveln var 11.30! Maj gaad, en sådan sovmorgon har jag inte haft på evigheter. Kan inte ens beskriva hur skönt det var :)

Vilda var skitpigg kl 07 imorse så Tomas fick ju däremot inte sova så rackarns länge.. men han är guld värd som gick upp med Vilda, tack älskling! ♥

Idag har vi hunnit med en hel del. Jag har tvättat och städat köket litegrann, duschat och torkat håret (med hårtork, brukar aldrig göra det men idag så.. svampfrilla!) sen kom Anna förbi en sväng, då drog vi iväg och hämta mina skor som har stått och skräpat hos Anki. Vidare till Ica och köpa materiel till smoothies (faan vad gott det blev!), mjöl, frimärket och lite annat skit. Postade tradera-paketen, åkte hem, gjorde smoothies, sydde in Annas byxor typ tre decimeter (min babe har blivit en skinny-bitch!) och nu.. sitter jag här i soffan och slökollar på "Vem kan slå Filip och Fredrik".

Var ska man slå dem? På stjärten tycker jag!

Nu ska jag jaga bebis.


Tjopp!

Kommentarer
Postat av: Anna

Du är bäst!!! <3 och smothien var smaskig den oxå. ;)

2009-11-07 @ 18:21:45
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0