Just idag är jag stark

Ringde ett viktigt samtal idag och det verkar som att jag gjorde det i rätta tid! Håller tummarna för att allt ska gå bra med detta nu. Men det lät väldigt positivt.

Låg och tänkte länge och väl igår, och den där gnagnade känslan kom krypandes. I tanken var jag så nära att kidnappa mina käraste och tvångsflytta dem med oss upp till Dalarna. Underbar natur, ensamhet, flersamhet, skog och mark.. men framför allt många mil bort från alla muppar här i Norrtan.

.. men, idag känns det bättre och jag vaknade ju som sagt utvilad, pigg & glad. Nothing can bring me down today!




Snart kommer Anna. Jag röstar för kaffe & yatzy. Eventuellet ett parti Svarta Maja. Tror inte att hon är så svårövertalad. Över och ut!

Kommentarer
Postat av: Anna

En väl behövd kaffe stund. Och spel. I löv it!



Puss på re! <3

2009-11-16 @ 18:35:47
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

har aldrig varit i dalarna. Men är säker på att det ser riktigt fint ut där :D Och det är nog mycket lugnare också.

2009-11-16 @ 23:59:07
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0