I väntan på den vilda bebin

Insåg nyss att alla kommentarer jag lämnar fortfarande heter "I väntan på den vilda bebin". Glömsk som man är så kommer jag på det varenda gång jag trycker på skicka-knappen. Bravo! Måste komma ihåg att ändra det. Väntan är ju över, Vilda bebin ligger ju på sin pappas bröst och sover just i detta nu :)

Numer är min garderob i toppskick! Allt är vikt, sorterat och ligger på sin plats. Det är verkligen en tillfredsställande känsla.. Lovely.

Ikväll är det jag som lagar middag.. för första gången på evigheter känns det som! Det blir ris med någon sorts korv och baconröra med creme fraiche. Får se hur det slutar! Personligen blev jag lätt illamående av bara matoset. :| Känner liksom ingen hunger längre när det är middagstid. Skumt det där. Nu måste jag kolla riset...!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag var typ aldrig hungrig veckorna efter förlossningen. vet inte vad det beror på men sen blev man som vanligt igen =)

2009-03-23 @ 23:29:07
URL: http://sarasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0