Kan inte sova nu såklart.

Vaknade av en gigantisk, dov duns utifrån trappan och att huset skakade till. Flyger upp i bara trosor och slänger upp dörren. Min karl hade ramlat nedför trappan, snorhal som den var. Landat på högerhanden på något sätt och knogarna var uppskrapade. :-( Trappjävel. Fittväder. Det är verkligen snorhalt ute, han ville inte att jag skulle gå ner för trappan ö.v.h. idag men jag måste ju gå ut med hunden såklart. Kommer hålla i mig för kung och fosterland, du ska inte vinna över mig, trappfan!

Så han kom iallafall in igen och jag pysslade om honom lite, fixade plåster osv. Men usch vad obehagligt det var :-( Tänk om han slagit i huvudet istället? Fan hemskt att vakna av det där, blev lite smått chockad och tyckte han kunde komma och lägga sig igen och sjukanmäla sig eller nått.

Nu kan jag inte somna om iallafall. Det får bli nyhetsmorgon istället.

Kommentarer
Postat av: Annah - mamma till finaste pärlan Chloé

OJ vad läskigt!!

Håll verkligen idej ordentligt!

Kan du inte krypa ner kanske? haha

2009-01-22 @ 14:29:59
URL: http://carpeannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0