BM-besök.

Vaknade med huvudvärk.. oh noes.. en hel timme innan alarmklockan skulle ringa. Suck. :( Kunde heller inte somna om så jag fick snällt gå upp.. förflyttade mig till soffan och lade mig och läste nyheterna på text-tv. Seg torsdagsmorgon.

Om några timmar är det dags för ett besök hos barnmorskan! Ska bli så skönt att höra Ärtans hjärtljud igen.. blir lugn och så glad av det. Och så ska vi mäta magen, och BM ska känna om bebisen har fixerat sig något, vilket jag tror.. men vem vet. Återstår att se. :) Min söta vän Anna ska följa med mig till BM också, mys!

Nu ska jag dra på mig lite smink så att jag ser lite mer vaken ut än vad jag kanske är. Trix trix.

Kommentarer
Postat av: Sara

Å va roligt med BM-besök! Hoppas allt går bra!

2009-02-12 @ 09:14:38
URL: http://sa
Postat av: Anna Lundin

Vad roligt hun :D

2009-02-12 @ 13:09:03
URL: http://theuglyandbeautifulgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0