Ehm, rubrik?

Snart kommer Anna på en kaffe, innan dess tänkte jag att jag skulle hinna med att duscha och klä på mig.. något annat än mjukisbyxor och ett urtvättat linne.. men min plan verkar gå i stöpet då Vilda inte alls vill sova (som hon brukar göra vid den här tiden). Hon är trött och gnuggar sig i ögonen och kinkar hit och dit men vill minsann inte kvarta in.

Min tjej har timing hon. :)

Ikväll ska familjen iväg och kolla på en bil. Det ser lovande ut så förhoppningsvis tar vi två bilar hem och jag får återigen en liten pärla att åka runt i om andan skulle falla på. Yey! Det blir inget mera bussåkande för vår del (med barnvagnen alltså). När vi skulle hem i lördags från Norrtälje höll jag på att mörda både en och två människor.

När vi kom till busshållplatsen stod det redan två barnvagnar i kö där, vi kom som tredje. Efter oss kom ännu ett par med två barnvagnar (en med unge i, en med en massa matkassar i) och vad gör idioterna bakom oss om inte tränger sig framför när jag precis ska in med min vagn genom bakdörren? Jävla fischlen.

Okej att man vill komma med bussen, det förstår jag. Men trängas sådär? Pinsamt, people!



Nu ska jag släppa ut katten som står och fullkomligen ylar vid ytterdörren. Sedan ska bebis sövas så morsan får duscha.


Mm, intresseklubben antecknar förstår jag.. men roligare än så blir det inte för nu. Tjing!

Kommentarer
Postat av: Mia

"Hon är trött och gnuggar sig i ögonen och kinkar hit och dit men vill minsann inte kvarta in. "

- dejá vu.. haha.. känns smått bekant..;)



tack för igår love...<3

tåls att göras om...

2009-12-01 @ 17:57:58
URL: http://crownless-stargazer.blogspot.com
Postat av: Anna

myys idag bejb!



Löv!

2009-12-01 @ 21:28:26
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/
Postat av: Anna Lundin

Det med bussen kan faktiskt vara riktigt irriterande. :/ jag hatar att trängas med folk.

2009-12-02 @ 00:25:12
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0