Då.

Pratade med Anna häromsistens att det är trist att man inte har så många bilder från gymnasiet. Från min "skumma period". När jag hade kattsvans, fluffiga benvärmare och så vidare.

Hittade iallafall en bild som jag lade upp på facebook för ett tag sedan. Måste vara 2004. Eller 2003? Minns inte riktigt. Tycker det är kul att kolla på gamla bilder och se förändringarna från då till nu. Vad kan man säga? Två grejer jag saknar från den tiden är 1) mina pattar och 2) min medusa

Resten kan dra åt fanders rent ut sagt... En liten trip down memory lane är aldrig fel för mig, det får mig att uppskatta hur jävla bra jag har det nu. Häpåre!


Kommentarer
Postat av: Anna

Vikka jääädra rattar ;)

2009-12-16 @ 14:42:41
URL: http://heavenineedahug.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0