Sunny day

Halloj vänner. Idag mår hela familjen mycket bättre. Vilda hade feber till & från hela dagen igår, men idag är den som bortblåst. Jag och Tomas kände oss risiga också, men inte idag. Jag somnade runt kl 22 igår och fick sovmorgon till 09 så jag är väldigt utvilad.. underbart! Så nu mjukstartar vi söndagen med lite Disneydags.. nostalgi för oss gamla rävar. Såg det första avsnittet av Bumbibjörnarna nyss, man tänkte ju aldrig på det när man var barn men dom dopar sig ju faktiskt med sin bumbibjörnsaft.. och samma med Bamse och sin dunderhonung. Karl-Alfred & sin spenat får vi inte heller glömma.. Kommer ni på några fler?

Efter lunch ska vi dra iväg på en liten utflykt och spana på hus.

Jag måste bara visa er den här videon av bloggerskan Mogi. Hon har en liten språklektion och tar upp "nya" ord & uttryck som hon använder sig av. Jag garvade så tårarna sprutade. Hihi.. ta en check ni också. Det är pörd-ey!

Kommentarer
Postat av: Anna Lundin

Åh ska ni iväg och kolla på hus? Vad roligt :) Hoppas ni hittar några fina hus.

2009-08-23 @ 15:37:22
URL: http://annauglyandbeautiful.blogg.se/
Postat av: lillavild

jag vet inte... jag tycker det är jävligt läskigt :O

2009-08-27 @ 23:00:40
URL: http://lillavild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0