Patricia ♥ solen

Nu har vi landat hemma igen, gud så skönt.. Försvann ju bort till syster så gick vi ut med alla barn och hundar och satte oss och fikade i solen.. (hade det inte blåst så jäklarns mycket till och från hade det varit ännu bättre!) Nu har jag ont i rumpan av att ha suttit på den där träbänken, känns som att röven är helt platt. But it was so worth it!

Vilda sov så gott i vagnen också, lillstrumpan. Idag invigde vi den bruna mysiga overallen som hon fått av bestemor (min mormor). Den är i strlk 56 och nu har Vilda äntligen växt i den någorlunda så att vi kan använda den.. :) Ska lägga upp bilder sen när jag orkar ladda över dem från kameran.

Min lilla lillskit sover fortfarande och jag har starka funderingar på att lägga mig bredvid henne och sussa en stund tills T kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0