1 september

Uppe med tuppen idag! Känner mig galet seg i kroppen, sover så konstigt/dåligt nuförtiden. Drömde massa sjuka grejer om att jag trillingar i magen (!), och magen var gigantisk.. massa problem bara. Ska säga till min karl att han fan får sluta skämta om att vi ska få tvillingar.

Gick ut i vardagsrummet imorse och såg att Ebba hade haft riktigt roligt inatt. Hon hade gått loss på min lypsyl som låg på vardagsrumsbordet, helt uppkäkad och sen hittade jag mitt nagel-lim (!) med bitmärken på. Hur hon nu fått tag på det då det stod i bokhyllan?! Tur att hon inte lyckades få hål på den, då hade hon nog inte mått så bra nu.

Idag måste jag verkligen plugga. Känns ju.. peppt. Hrm. Måste ta tag i det nu. Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att jag hade börjat med första uppgiften innan skolan ens börjat? HAH. Mina kurser låg i fel ordning så den uppgift jag började med ska inte lämnas in i typ oktober.. Fan vad jag är bra!

Det känns som att min kropp är i uppror idag, ont i nacken, stel som satan och magen krånglar.. känner mig fet som en flodhäst också.

Livet är härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0