It's like suicide.


Tisdagsgruppen idag var super. Jättejättejättebra. Jag och min klasskompis satt med vår handledare en halvtimme ungefär, gick igenom framtida moduler och diskuterade massor om olika saker. Gillar verkligen vår lärare, hon är så snäll och tar inte så hårt på saker och ting. Allting går att lösa, om det skulle behövas liksom. Får ny styrka och tro på mig själv när jag får beröm och får höra att jag verkligen är ambitiös. Nu har jag stenkoll på vad som förväntas av mig inför kommande uppgifter, såsom studiebesöket på fritidshemmet. Får använda samma frågeställningar som jag hade till dagiset, för dom var så bra. Skönt, då har jag det avklarat iaf. På måndag ska vi börja med modul 4, då ska vi skriva egna "lagböcker" som ska innehålla typ sju punkter som vi tycker är extra viktiga att sätta fokus på. Ett arbete som ska inte ska vara i rapportform, utan personligt och mest diskussioner med sig själv och sina tankar och funderingar. Efter det ska vi göra dokumentation av lärande, ska bli spännande! Ska besöka mina syskonbarn och leka fotograf.. alla situationer är egentligen lärande. Spännande.. Så kurs 1 kommer att gå galant. I feel it. Nu har jag en positiv energi och en bra inställning igen. Efter en och en halv timme i skolan så gick jag och hämtade upp A så travade vi ner på stan. Gick in på h&m och köpte smink, äntligen! Har fan försökt ta mig dit i flera månader.. köpte som sagt en concealer på rusta för 19.90 och den har fått tjänstgöra som både concealer och foundation. Inte så fresh, men jag kanske är lite white trash? Iaf, 300 spänn för mascara, foundation och puder. Good stuff.

Senare mötte vi upp K, gick och fikade och snackade lite prutt. Var så kul att träffa dem samtidigt, det var alldeles för länge sen! Klämde i oss latte och kärleksmums.. Gött. Efter det så skulle A till jobbet och jag och K gick hem till henne och sjöng singstar och spelade guitarrhero. Jag vann några gånger på singstar, yey! Men guitarrhero är ju grymt svårt. :P Måste öva mera. Fick syn på en rolig stick-manick som K köpt på Panduro, måste köpa en och testa själv! Verkar ju verkligen skitbra. Kolla! -

http://www.pandurohobby.se/pan/IboxServlet?p=IXS790&OPT=GET&AID=021754

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0