Dagis, here I come!

Var på studiebesök på ett daghem idag, det gick jättebra. Det slutade med att jag la stora hjärt-pärlplattor med barnen... Kul! Känner verkligen att detta är rätt yrke för mig. :) På torsdag ska jag på studiebesök på ett fritids här i närheten, ska också bli väldigt skoj. Min systerdotter går på det fritidset och sa att jag skulle få vara med på deras "Fruktstund", och att jag kunde få en frukt av henne så slapp jag ta med mig en själv. Sötnosen. Idag skickade jag även in modul 2, kände mig riktigt nöjd med den,hoppas jag inte får några kompletteringar bara. Inte lika roligt då..

Idag kom bilderna jag skickat in för framkallning. De blev verkligen skitbra. En skitstor på T's ansikte i svartvitt och lite tjusiga skuggor.. Mm. Ska jag minsann rama in och sätta över sängen. Typ. Vad mer.. jo. Imorn är det tisdagsgrupp och morsan ska ta Ebba. Efter tisdagsgruppen ska jag ner och fika med K och A. Sweet som fan! Ska bli skitkul att ses igen alla tre, det var ju ett tag sen.

Ikväll ska jag fan sjunga lite singstar med Anisch, börjar känna the neeed of that. Skrika lite i micken och få grannarna lite irri. MUTTA! (mute) Under veckan hoppas jag att min syster M kan komma förbi någon dag och kanske kolla på någon film och bara mysa.. Måste få se alla korten från Asien-resan också, har bara sett 400 av typ.. 2000. Huga. Hej hej hej DÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0