Bra dag

Dagen har varit extremt välbehövlig. Åh, har skrattat och haft kul hela dagen. Druckit kaffe och snackat en massa skit. :) Jätteskönt att prata med någon som inte dömer eller säger emot. Vi är så lika jag och syster. Älskar dig!

Imorgon torsdag så "firar" jag och älskling 18 månader. Fast han har som sagt jour då så vi ska mysa på fredag istället, åh, vill verkligen ge honom hans present. Vill se hans min.. Allt jobb jag har lagt ner ska fan belöna sig ;)

Har varit ute jättemycket idag, en lång promenad på 45 minuter och sedan några kvartar här och där. Det gör verkligen skillnad, blir både piggare och gladare av att vara ute! Så glad att vi skaffade hund så jag kunde inse det. Jag var verkligen en riktig soffpotatis. -__-

Imorgon ska jag köra en storstädning här hemma, rensa garderoben och göra mig av med massa kläder jag ändå inte anväder. Rensa ska jag göra minsann! På fredag kanske syster nr2 kommer och hälsar på under förmiddagen, skulle vara hur mys som helst! I helgen hoppas jag att vi hittar en hundvakt så jag och älskling kan ta lite tid och umgås med Bävern och fira lite. :) Det måste man göra! Inte varje dag man klarar teoriprovet för B-körkort. Nu ska jag pussa lite på min karl!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0