Pricken.

Så, nu har jag gjort det. IGEN. Det är som ett beroende jag inte kan hantera, kan inte stoppa.

I must.. colour my hair.. med HENNA. Hade ju sparat ut några centimeter för jag var osäker på om jag skulle låta mitt ris till hår vara eller köra med knallröd henna igen. Så nu sitter jag här med plastfolie lindad runt skallen så jag ser ut som en blek jävla smurf. Hennafläckade händer och tillochmed fläckar på fötterna.

Sitter i mjukisbrallor och en gammal, trasig t-shirt och väntar på att tiden ska gå, 1 h kvar tills det är dax för operation Ursköljning. Sen så är det som på den gamla goda tiden, nu är det snart jag, Kristina Lugn och Lilla My igen.

image93

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0