score.

mm, nöjd och glad även denna kväll. hihi.

jag och friday drog in till norrtälje och storhandlade på willys. yes, där för man mycket grejer för pengarna. bra det.
dock hade dom inte maverick's hundmat, minuspoäng på det!

slank även in en sväng på rusta, tio min innan stängningsdags tydligen.. dom släckte lyset tio i sju, blev något stressad av det. kanske ska föreslå det till granngården också. men vissa kunder fattar ju inte ändå.

ja, som vanligt så har murphys lag rådit. vi kan inte hämta ebba förrän den 19 december, tre dagar efter tidigare utsatt datum. så idag så är det två veckor kvar - igen. jag blev lite besviken måste jag säga, har ju räknat ner länge nu.. :( men hon fick ingen tid hos veterinären förrrän då, så vi får glatt vänta lite extra. men det är hon värd.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0